Osta 100 €, saat 30 € alennuksen! Osta 100 €, saat 30 € alennuksen!Lue lisää

Stadium Magazine


Maailman ensimmäiset urheiluliivit: matka ajassa taaksepäin
Vuonna 1977 syntyivät maailman ensimmäiset urheiluliivit – ja Pohjoismaiden ensimmäiset tulivat markkinoille kymmenen vuotta myöhemmin. Lähde mukaan matkalle ajassa taaksepäin, kun kerromme naisille virstanpylvääksi muodostuneesta vaatteesta.
Näin valitset oikeat urheiluliivit
Onko sinun vaikea löytää oikeita urheiluliivejä? Et ole ainoa. Kun valitset urheiluliivit yhtä huolellisesti kuin juoksukengät, voit välttyä tarpeettomilta vammoilta ja tehostaa harjoitteluasi. Autamme sinua valitsemaan oikein!
Treeniuutuuksia Stadiumilla
Janoatko uusia haasteita? Valikoimastamme löydät paljon kiehtovia uutuuksia, joilla saat iloa ja haasteita harjoitteluun.
Miten harjoittelemme 2020?
Viime vuonna trendikästä oli padel, mikä nousee suosikiksi 2020? Ennustamme tulevia harjoittelutrendejä ja -ilmiöitä niin meillä kuin muualla.
Näin saat aikaa harjoittelulle
Stressaavia päiviä? Tiedämme, että joskus elämän pitäminen kasassa on vaikeaa ja harjoittelusta on helppo laistaa. Vinkkiemme avulla teet harjoittelusta osan arkirutiiniasi.
Harjoittelu ja palautuminen
Löydä tasapaino keskittymällä oikein harjoitteluun ja palautumiseen. Optimaalisen suorituksen kannalta lepo on vähintään yhtä tärkeää kuin rankat treenit.
Harjoittele oman kehon painolla
Välineet voivat tehostaa harjoittelua ja tehdä siitä entistä hauskempaa, mutta pääset pitkälle myös hyödyntämällä oman kehosi painoa. Me näytämme miten.
Viisi joogaharjoitusta, jotka on helppo tehdä kotona
Rentoudu jouluna yksinkertaisilla joogaharjoituksilla, jotka vahvistavat kehoa ja mieltä. Joogan harrastamisen ei tarvitse olla vaikeaa. Joogaaja Josefine Bengtsson esittelee viisi tehokasta joogaharjoitusta, jotka voit tehdä helposti itseksesi kotona.
Valmistaudu hiihtoladulle – Vasaloppet-valmentajan vinkit
Aiotko osallistua hiihtotapahtumaan tai haluatko vahvistua hiihtäjänä? Vasaloppet-valmentaja Mattias Svahn ohjaa hiihtokaudelle valmistaviin treeneihin.
High five!
211