Juuri nyt! Padel, tennis, sulkapallo, pöytätennis ja squash –25 %

Tarjous koskee normaalihintaisia tuotteita verkkokaupassa stadium.fi 30.10.2021 asti. Ei koske elektroniikkaa, seuratuotteita tai suoraan yhteistyökumppaneilta toimitettavia tuotteita eikä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Ei voimassa Stadium Outlet -myymälöissä tai stadiumoutlet.fi. Alennus lasketaan kassalla.

Alennus päättyy: 2021-10-30

Juuri nyt! Padel, tennis, sulkapallo, pöytätennis ja squash –25 % Ehdot
Kuluttajansuojalain mukaan kuluttajalla on oikeus palauttaa tuotteet ilman erityistä syytä 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Stadium tarjoaa asiakkaille kuitenkin pidennetyn 365 päivän palautus- ja vaihto-oikeuden. Sinulla on oikeus avata pakkaus veloituksetta ja tarkistaa, että tuote toimii. Peruutusoikeus ei koske muokattuja tuotteita, esim. suksia ja lumilautoja joihin on asennettu siteet, eikä käytettyjä tuotteita.



Riippumatta siitä, minkä palautuspaikan tai kuljetusmenetelmän olet valinnut, rekisteröi palautuksesi helposti ja sujuvasti TÄSTÄ. Palautusvaihtoehdot ja ohjeet löydät alla olevasta 3 yksinkertaisesta vaiheesta.


Palautus toimipisteisiin


1. Rekisteröi palautuksesi TÄSTÄ. Saat palautuskoodin tekstiviestitse.

2. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti. Vie paketti kuljetettavaksi toimipisteeseen ja näytä palautuskoodi. Tämä vaihtoehto ei vaadi palautustarraa tai palautuslomaketta.



3. Takaisinmaksu tapahtuu 14 arkipäivän kuluessa samalla maksutavalla jolla tilaus on maksettu


Palautus myymälään


1. Rekisteröi palautuksesi TÄSTÄ. Saat tekstiviestitse palautuskuitin.

2. Vie palautuksesi valinnaiseen Stadium- myymälään ja näytä tekstiviestitse saamaasi palautuskuittia kassalla.

3. Takaisinmaksu suoritetaan myymälässä samalla maksutavalla jolla tilaus on maksettu.



Yhteistyökumppani tuotteet

Mikäli olet tilannut jonkin yhteistyökumppaniemme lähettämän tuotteen ja haluat tehdä palautuksen, käytä paketin mukana toimitettua palautusrahtikirjaa. Sinun ei tarvitse täyttää palautus- ja reklamaatiolomaketta. Palautuksesta ei veloiteta maksua, ja hyvitys suoritetaan tilauksessa käytetyllä maksutavalla. Mikäli tilauksestasi puuttuu palautusrahtikirja olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0753 252 200 tai sähköpostilla info.fi@stadium.fi.

Vaihto

Voit vaihtaa tuotteesi missä tahansa Stadium-myymälässä verkkokuittia vastaan (ei Outlet- myymälöissämme) edellyttäen, että tuote on lähetetty varastoltamme eikä yteistyökumppaniemme varastolta. Palauttaessasi tuotteen keskusvarastollemme on vaihdettava tuote tilattava uudelleen.

Takaisinmaksu

Stadium myymälään tai varastollemme tehdyissä palautuksissa takaisinmaksu tehdään oston yhteydessä käytetylle kortille (pankki/luotto), jos maksu on suoritettu kortilla. Jos masku on tehty verkkopankkiyhteydellä, takaisinmaksu tehdään palautuslomakkeessa ilmoittamallesi pankkitilille. Jos maksu on suoritettu osittain tai kokonaan lahjakortilla tai bonuksilla, maksetaan palautus lahjakortilla maksetusta osuudesta uutena lahjakorttina ja mahdollinen bonus palautetaan jäsenyydellesi.

Stadium Laskulla maksetut tilaukset hyvitetään suoraan Stadium laskulle. Voit maksaa vain pitämäsi tuotteiden arvon, laskutuslisän ja mahdolliset toimituskulut alkuperäisellä laskulla. Mikäli palautat koko tilauksen, voit jättää koko laskun maksamatta. Collector Bank ei tule lähettämään uutta laskua, vaan maksat pitämäsi tuotteet aina alkuperäisellä laskulla. Mikäli lasku on jo maksettu palauttaessasi tuotteita, ole yhteydessä Collectoriin rahojen saamiseksi takaisin, sillä maksusopimus on aina asiakkaan ja Collectorin välinen sopimus. Collectorin yhteystiedot p. 0931589981, sähköposti: stadium@collectorbank.fi.

Reklamaatio

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai rikki tulee sinun reklamoida se mahdollisimman pian virheen huomattuasi. Ota lähetystunnus aina talteen, sillä Stadium ei vastaa palautuksen kuljetusriskistä. Hyväksytystä reklamaatiosta rahojenpalautus tehdään samalla maksutavalla jota käytit ostohetkellä. Katso alta, kuinka sinun tulee toimia reklmaation kanssa. Valitse toimintatapa sen mukaan milloin tilaus on tehty.

Tilaukset jotka ovat tilattu 24.8.2021 tai jälkeen: Voit tehdä reklamaatioilmoituksen helposti ja kätevästi rekisteröitymällä sen TÄSTÄ . Jos haluat mieluummin tehdä reklamaatioilmoituksen jossakin Stadium -myymälästämme, voit tulla tuotteen ja ostotodistuksen kanssa myymälään reklamaation rekisteröimisen jälkeen.

Tilaukset, jotka on tehty 23.8.2021 tai ennen: Valitukset voidaan tehdä missä tahansa Stadium-myymälässä (ei koske Stadium Outletia) tai lähettämällä tuote varastollemme. Jos haluat lähettää tuotteen varastoomme, käytä paketin mukana tullutta lähetystarraa. Sinun on myös lähetettävä paketin mukana tullut palautuslomake reklamaation yhteydessä. Jos sinulla ei ole lomaketta, voit ladata sen täältä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Mikäli tilaukselta on puuttunut lähetystarra voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen: info.fi@stadium.fi.

Täytetty reklamaatiolomake täytyy aina liittää mukaan. Lomakkeen voi myös tilata osoitteesta info.fi@stadium.fi. Stadium maksaa palautuskulut. Ota lähetystunnus aina talteen, sillä Stadium ei vastaa palautuksen kuljetusriskistä. Hyväksytystä reklamaatiosta tehdään rahojenpalautus samalla maksutavalla jota käytit ostohetkellä.

Kaupan peruuttamisoikeus

Noudatamme kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruuttamisoikeutta. Mikäli haluat käyttää kaupan peruuttamisoikeutta täytyy sinun ilmoittaa päätöksestäsi selkeästi joko sähköpostitse tai kirjeitse 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Peruuttamisoikeus ei koske muokattuja tuotteita, esim. suksia ja lumilautoja joihin on asennettu siteet, eikä käytettyjä tuotteita.

Lähetä ilmoituksesi peruuttamispäätöksestä:

Sähköposti: info.fi@stadium.fi

Kirje:

Stadium Oy - Asiakaspalvelu
Sinimäentie 8
02630 Espoo

Mikäli käytät peruuttamisoikeuttasi maksamme kaikki veloitetut kulusi takaisin. Takaisinmaksu tehdään viipymättä, kuitenkin enintään 14 päivää siitä kun peruuttamisilmoitus kaupan purusta on meille annettu. Sinun tulee palauttaa tuote meille alla olevien vaihtoehtojen mukaisesti viipymättä tai vähintään 14 päivää sen jälkeen, kun olet ilmoittanut päätöksestäsi purkaa kauppa. Asiakas on itse vastuussa mahdollisesta tuotteen arvonalennuksesta, joka aiheutuu muusta kuin käsittelystä, joka on välttämätöntä tuotteen ominaisuuden, toiminnallisuuden ja laadun varmistamiseksi.